Voor meer informatie bel: 085 0410 177 of stuur ons een email: [email protected]

U bent nu hier: Home / Communicatie en Media / Influencers zijn hip

Influencers zijn hip

Sharing is caring

Het lijkt erop dat influencers de wereld van online marketing veroveren. Hun invloed inzetten is slim. Op social media kom je veelal deze ijverige millennials tegen om producten en diensten op een hippe manier aan de man te brengen. Met het inzetten van een Influencer marketing bureau inzetten kom je terecht bij de meest actuele manier van adverteren. Daar ligt de toekomst van adverteren en verkopen. Daar is niets geheimzinnigs aan. Ze zijn belangrijk door hun grote aanwezigheid op Social Media. Ze hebben daar publiek dat hen volgt ën naar hen luistert. Ze zijn zelf al een merk op zich. Mar prijzen ongemerkt een product aan. De verkoop van een aangeprezen merk kan daardoor een enorme boost krijgen.

Gerichte campagne

Als een kip zonder kop op social media adverteren is dom. Het kost bedrijven en ondernemers veel geld zonder het gewenste resultaat, namelijk verkoopstijging van een product, ideële boodschap of dienst. Met Influencer marketing ads kan een bedrijf zijn product door middel van een influencer beter en gerichter in het licht zetten. Influencers zijn op alle Social Media kanalen te vinden. Maar die van YouTube en Instagram springen eruit. Met een video legt de influencer er contact met de doelgroep. Hun kracht zit in het sterke contact dat ze hebben opgebouwd met hun volgers. Sterk verbonden geeft vertrouwen. En dat is wat de consument wil. Vertrouwen hebben in degene die je product aanprijst. Dat verkoopt als een tierelier.

Merk moet passen bij de influencer

Een influencer die past bij het merk en de doelgroep zal aanvoelen als een vriend naar wie je luistert en waarvan je goede raad aanneemt. Daar zit de verkoopkracht. Het merk moet passen bij de normen en waarden van de influencer en de klant moet zich herkennen in degene die ze volgen. Met Influencer marketing strategieën breng je beide partijen succesvol bij elkaar.